zondag 7 januari 2007

Fotograferen of studeren

Eigenlijk had ik vandaag moeten studeren voor een sollicitatiegesprek. Maar op het CV dat ik instuurde staat dat ik veel fotografeer. Daarom ben ik vanmiddag toch nog maar even Brussel ingelopen. Ik belandde bij de Onze-Lieve-Vrouwekerk van Laken. De laatste rustplaats voor de leden van de Belgische Koninklijke familie.
Volgend weekeind ga ik echt studeren.



Onze-Lieve-Vrouwekerk van Laken met op de voorgroond het kerkhof van Laken. Belgische grootheden als de architect Joseph Poelaert en de burgemeester Jules Anspach liggen er begraven.



Koninklijke crypte van de Onze-Lieve-Vrouwekerk van Laken, met linksachter het graf van Koning Boudewijn, met ervoor een boeketje van zijn Fabiola, de koningin van België.




Tiny en haar hondje Poeffie in de Koninginnelaan in Laken.