maandag 24 november 2008

Einde aan de crisis

De kredietcrisis is voorbij. Vandaag heeft een kapitaalkrachtige investeerder een flinke steunaankoop gedaan. De beurskoersen vlogen meteen omhoog en zullen voorlopig niet meer dalen. Digitale Menno kocht 200 aandelen ING.
Ik heb het idee dat ik er nu echt bij hoor. Bij de belangrijke mannen. Mijn VVD-lidmaatschap en een set golfclubs kunnen nu niet lang meer op zich laten wachten. 27 april 2009 ga ik naar de aandeelhoudersvergadering. In pak natuurlijk, en dan rook ik daar sigaren. In mijn vrije tijd draag ik vanaf nu rode broeken. Want ook dat doen mannen met aandelen.



ING kantoor aan de Breydelstraat in Brussel op 6 mei 2005. Destijds had het aandeel een waarde van ongeveer EUR 23 en zou nog doorstijgen naar bijna EUR 35. Vandaag sloot het aandeel op EUR 6,28.