zaterdag 7 februari 2009

Stoned



Met D.B. uit 's G. was ik vanavond in café Cremers. Ik schrijf de naam van betrokkene niet voluit omdat ik haar niet onnodig in verlegenheid of diskrediet wil brengen. Maar echt, we waren niks buitenissigs van plan. Na het eten (samen met P. de J. uit bovengenoemde plaats) wilden we onderweg naar huis nog één biertje drinken. Het werden er twee en een cola. En bovenal rookten we een joint. Dat was echt niet het plan. Café Cremers leek een hele gewone kroeg, maar toen we eenmaal binnen waren bleek het een Coffeeshop. Roken vinden D. en ik vies, dus kozen we voor space cake. Dat hadden ze niet in de aanbieding, dus rookten we toch maar wat Nederlandse wiet (koop Hollandsche waar, dan Helpen wij Elkaar). Ik weet niet wat dat is, stoned en high, maar jemig de pemig mozes kriebel, ik ben wel enorm vet happy en relaxed man.