zondag 6 september 2009

Hieper

Ik ben een beetje hieper vanavond. Hoe komt dat? Ik kan er nog niet goed een vinger achter krijgen. Komt het doordat ik vanavond weer blog? Ik heb er na een korte rustpauze weer zin in, maar echt hieper word ik er niet van. Komt het doordat ik er een geslaagd weekeinde met de fotoclub op heb zitten? Het was leuk, en ik maakte een leuke foto in de bibliotheek van Amsterdam, maar hieper, nee, dat zou overdreven zijn.



Komt het door het voicemailbericht van mijn Koreaanse vriend zojuist, dat hij weer in Europa komt wonen? Doordat de werkweek weer aanstaande is? Nieuwe liefde in mijn leven? Nee, geen nieuwe liefde. Daar ben ik voor behandeld. Begeisterd geraakt door de Haagse Uitmarkt vanmiddag? Menno, doe niet zo gek. Door de halve finale van het Nederlands damesvoetbalelftal op het EK? Nee, leuke meiden, maar mijn hoofd raakt er niet van op hol. Maar wat is het dan? Zou het dan komen doordat ik een mailtje heb gekregen van de Europese Commissie, met de vraag of ik zou willen solliciteren op een baan in Guyana?