vrijdag 9 maart 2007

Rouwverwerking

Vandaag gebruik ik dit blog voor een stukje rouwverwerking. Ik moet herstellen van een serieuze tegenslag. Ik ben namelijk niet doorgedrongen tot het ware walhalla. Een vaste baan bij de Europese Commissie zit er voor mij niet in. Vandaag deelde de sollicitatie- commissie me dat per brief mee.
Gelukkig kan ik goed relativeren. Nabij Roermond werkte een man zichzelf vandaag flink in de nesten door zijn ex-vrouw en hun dochter midden op straat dood te schieten. In Duitsland werd besloten dat Duitsers voortaan tot hun 67ste moeten doorwerken. En Arsenal werd eerder deze week uitgeschakeld in de Champions League. Mijn uitschakeling kan daar natuurlijk niet aan tippen. Ik moet niet klagen maar dragen. Ik moet me gelukkig prijzen met wat ik heb. Desondanks doe ik vanavond mee aan een loterij. Hoofdprijs 15 miljoen euro. Wellicht heb ik dan nog meer geluk. Aaah, wat helpt zo'n blog goed bij de verwerking van een teleurstelling.