zondag 26 augustus 2007

Heerlijk

Ik heb dit weekeinde geen foto gemaakt. Ik heb gelezen, gekookt en een film gekeken. Ik las het boek van schrijver en vriend Ted. Het is een boek over een auteur die verliefd wordt op de hoofdpersoon van zijn boek. Beide boeken zijn nog niet uitgegeven. Maar dat gebeurt aanvankelijk vast meer grote schrijvers.
Ik heb een vruchtencake gebakken. Met kersen uit blik. Heerlijk. Zojuist heb ik pasta gegeten. Met scampi's en tomatensaus. Zelf gemaakt. Heerlijk ook.
En nu kijk ik naar de inhoudsloze Linda de Mol. Zo heerlijk. Zo enig. Zo heel fantastisch. Absoluut. Ik heb geen eigen blad, maar ik heb wel eigen lezers. Het zou voor hen een enorme tegenvaller zijn als ze nu nog steeds tegen een hondentoilet moesten aankijken. Ik blog vandaag daarom om u een filmtip aan de hand te doen. Paris, Texas. Van de beroemde Duitse regisseur Wim Wenders. Vreselijk mooie landschappen en prachtige kleuren. Goed geacteerd, goed verhaal, goeie muziek. Heerlijk. Je mag de dvd van me lenen.