zondag 13 december 2009

Impasse

Ik zit qua bloggerij in een impasse. Mijn tripje door Duitsland, afgelopen maand, leidde tot een suf fotootje van een stel muggen op een ruit. Allemaal prima, zo'n niemendalletje, maar daarna moet er snel weer worden gepiekt. De loyaliteit van mijn lezers zou kunnen gaan lijden onder mijn teruglopende productie. Vandaag deel ik twee nieuwe foto's met die lezers. Vandaag gemaakt. Verser kan dus niet. Ik ben nog niet eens weg uit Nederland, en nu heb ik al heimwee. Naar molens, naar uitgestrekte, keurig aangeharkte groene vlaktes. Hoe moet dat als ik straks echt weg ben....? Ik hoorde dat er in Zuid-Amerika een replica van een Hollands dorp bestaat; Holambra, dichtbij Sao Paolo. Moet ik daar maar naartoe als ik naar huis verlang. Ze hebben er molens, tulpen en trapgeveltjes. Deze foto's zijn gemaakt bij de Zaanse Schans.