zaterdag 4 juli 2009

Blogjubileum

Vandaag had ik eigenlijk de marinedagen in Den Helder zullen bezoeken. Maar ik had mijn gastheer verkeerd begrepen. Het spektakel vindt volgend weekeind pas plaats. En eigenlijk heeft mijn gastheer geen tijd om me op zo'n dag te ontvangen. Mensen die bij de marine werken hebben het op dat soort dagen druk. Dus volgende week ook geen marinedagen voor Digitale Menno. Maar waar dan wel over te bloggen? Ik ben niets anders spectaculairs van plan dit weekeind. Het is eigenlijk tegen mijn blog-principes, maar voor deze ene keer laat ik daarom nog maar een paar foto's van IJsland zien. De spectaculaire uitbarsting van geiser Stokkur is in onderstaande serie mooi te zien.



































Dit is trouwens het tweehonderdste bericht dat ik op deze blog plaats. Dat ga ik vandaag groots vieren.