zondag 31 juli 2011

Air miles

Iemand die zich zorgen maakt over het milieu zal er weinig begrip voor kunnen opbrengen. Ik zet er zelf ook wel enige (kleine) vraagtekens bij, maar toch heb ik enorme hoeveelheden kerosine verbrand. Ze brachten me thuis, in de Europese Unie.... En ik geniet er met volle teugen van. Na een bruiloft en een paar vakantiedagen in Finland en enkele familie- en vriendendagen in Nederland heeft de KLM me vandaag afgeleverd in Boekarest. Na een paar dagen in de stad, staat een rondreis door Transsylvaniё op het programma.

Blij aan een Fins meer

Roemeniё staat voor menig Nederlander voor armoede, corruptie en andere ellende. Ellendig is mijn vakantie allerminst. De hotelovernachtingen zijn schunnig op stand. Dit was de accomodaties in Brasov....


De komende twee nachten slapen we in Sighisoara....


(later meer....)