dinsdag 7 september 2010

Conditie

Afgelopen weekend heb ik me voor het eerst in tijden weer eens heel serieus in het zweet gewerkt. Zweten is niet zo ingewikkeld in een land waar het elke dag ruim dertig graden is. Je doet een keer de afwas, of ruimt je kamer een beetje op, en het gutst uit alle gaten. Als je dan midden op dag tegen een tennisbal gaat staan rammen, dan weet je wat er gebeurt. Dan ben je na een dik half uur volledig uitgeput en uitgedroogd. Ik ben dit weekeinde dus wezen tennissen. Met de buurmannen. De tennisbaan van het meest chique hotel van de stad, Pegasus, is niet van topkwaliteit, en niet al te goed onderhouden. Maar het is toch wel een erg leuk spelletje. En goed voor de conditie. P&L, kunnen jullie volgende maand mijn racket meebrengen uit Den Haag? Dan kan ik wellicht nog eens van de buurmannen winnen....