zaterdag 25 juni 2011

The Grill Gourmet and Cocktail Lounge (14)

De naam van de zaak deed het al vermoeden, de eigenaren konden niet kiezen tussen een eettent en een bar. Ik reed al bijna anderhalf jaar dagelijks langs de zaak onderweg naar huis. Afgelopen maandag zette ik er voor het eerst een stap binnen. En ik kan u melden: het was een aangename verrassing. Voorin de zaak kan worden gegeten, achterin gedronken. Op het onderdeel ambiance gaat deze zaak niet in de top drie eindigen. De toonbank van paars plastic leer en de roze muren maken het er niet sfeervol op. Al voordat we naar binnen stapte had ik me voorgenomen de specialiteit van het huis te proberen. Helaas meldde de dame achter de skai-leren toonbank dat dat rijst met kip was. Dat had ik eerder gehad. Maar vooruit, het was prima te eten. De volgende keren proberen we de overige gerechten.

Ambiance: 5
Keuken: 7
Service: 7
Prijs: 7



The Grill Gourmet and Cocktail Lounge aan South Road